Roter cystiberry voordeelpack 60 caps  drogisterij

Roter cystiberry voordeelpack 60 caps

Heb je last van een branderig gevoel tijdens het plassen? Een drukkend gevoel in de blaas? Of denk je vaak te moeten plassen terwijl je blaas leeg is? Je hebt dan mogelijk een (beginnende) blaasontsteking. ROTER Cystiberry is een medisch hulpmiddel voor preventie van een blaasontsteking. ROTER Cystiberry bevat het gepatenteerde bestanddeel Cranberry- Active ™. Hoe werkt het? ROTER Cystiberry behandelt en voorkomt blaasontsteking door de hechting van de bacterie aan de blaaswand te verminderen. Door de anti-hechtende werking van het Cranberry- Active™ bestanddeel kan de E. coli bacterie, verantwoordelijk voor urineweginfecties, zich niet hechten aan de blaaswanden en wordt een blaasontsteking voorkomen. Bij de behandeling van een blaasontsteking zorgt Cranberry-Active™ ervoor dat de bacteriën zich niet opnieuw kunnen hechten aan de blaaswand.

Roter cystiberry voordeelpack 60 caps koop je o.a bij