Neutral baby billendoekjes parfumvrij 63 stuks  drogisterij

Neutral baby billendoekjes parfumvrij 63 stuks

Neutral Parfumvrij - 63 stuks - Baby Billendoekjes is speciaal ontwikkeld voor gevoelige babybilletjes, -handjes en -gezichtjes. • 0% parfum.• 0% kleurstoffen.• 0% parabenen. • Zeepvrij en reinigt de babyhuid op milde wijze.• Vermindert het risico op geïrriteerde babybilletjes, -handjes en -snoetjes.• Dermatologisch getest en goedgekeurd.Neutral Baby Wipes verminderen het risico op geïrriteerde babybilletjes, -handjes en -snoetjes. Baby's hebben van nature een dunnere en zachtere huid en zijn dus gevoeliger voor uitdroging en irritaties. Daarom krijgen baby's soms wat schrale plekjes op de huid, of kan de huid een beetje rood worden. Ook bij luieruitslag kan je het beste gebruik maken van parfumvrije doekjes. Niet alle babyhuidjes kunnen namelijk alle verzorgingsproducten verdragen. Veel producten bevatten stoffen die allergieën kunnen veroorzaken, bijvoorbeeld kleurstoffen. Een gevoelige huid kan sterk reageren op kleurstoffen, maar ook parfum of pa

Neutral baby billendoekjes parfumvrij 63 stuks koop je o.a bij