Herome direct desinfect s.o.s. sensitive - ongeparfumeerd flacon 75ml  drogisterij

Herome direct desinfect s.o.s. sensitive - ongeparfumeerd flacon 75ml

Extra schone handen zonder gebruik van water!De Direct Desinfect Sensitive is dé manier van handreiniging voor de gevoelige handen. De handen worden binnen enkele seconden gereinigd en nu ook extra verzorgd. De toegevoegde Glycerine en Betaine verminderen huidirritaties en beschermen de handen tegen uitdroging. Tevens wordt 99 % van alle schadelijke bacteriën gedood, een percentage dat met water en zeep nooit bereikt kan worden. Verkrijgbaar in een flacon van 75 ml en 200 ml.Direct Desinfect Sensitive 75ml USP’s• Is geschikt voor de gevoelige huid• Werkt hydraterend• Bevat geen parfum, conserveringsmiddelen en kleurstoffen• Is PH-Neutraal• Versterkt het natuurlijke afweersysteem van de huid• Geeft de handen weer een zacht gevoelAanbevolen in combinatie metVoor de optimale verzorging van gevoelige huid gebruik je na de reiniging met de Direct Desinfect Sensiti

Herome direct desinfect s.o.s. sensitive - ongeparfumeerd flacon 75ml koop je o.a bij