Grahams rosacea creme 75gr  drogisterij

Grahams rosacea creme 75gr

Rosacea wordt vaak gekenmerkt door een chronische cyclus van verdwijning en opvlamming. De huid in het gezicht van patiënten met rosacea is vaak extreem prikkelbaar. De onderliggende oorzaken en vordering van rosacea zijn nog niet goed onderbouwd. Recent onderzoek laat zien dat het immuunsysteem, vasculaire afwijkingen, genetische invloeden en besmettelijke factoren een rol spelen. Enkele andere data geven aan dat maag-darm symptomen in verband staan met rosacea, dat kan worden veroorzaakt door een Helicobacter pylori infectie; dit omdat het uitroeien van de Helycobacter pylori vaak (maar niet altijd) verband houdt met verbeteringen van de huid gerelateerde symptomen van rosacea. Enkele veel voorkomende huidverzorgingsingrediënten staan erom bekend rosacea aan te sporen. Dit zijn o.a. alcohol (niet de vorm zoals in Grahams producten wordt gebruikt), hazelnoot, parfum, menthol, pepermunt en eucalyptusolie.

Grahams rosacea creme 75gr koop je o.a bij