Dermalex repair psoriasis 30gram  drogisterij

Dermalex repair psoriasis 30gram

Dermalex Repair - bij Psoriasis- Voor behandeling van symptomen van psoriases- Vermindert jeuk, schilfering, roodheid en/of uitslag van de huid- Versnelt het hestel van de beschadigde huidDermalex Repair Psoriasis creme is een dermatologisch product voor de behandeling van psoriasissymptomen. Dermalex Repair Psoriasis creme vermindert jeuk, schilfering en roodheid van de huid en vermindert verharde plekken. Daarnaast versnelt de creme het herstellend vermogen van de huid en creeert het een barriere, die beschermt tegen verscheidene bacteriele toxines en antigenen.ToepassingDermalex Repair Psoriasis creme kan gebruikt worden als een op zichzelf staande behandeling, maar ook na andere behandelmaniern, om zo het effect van de oorspronkelijke behandeling te vergroten en/of de resultaten die met deze therapieen behaald zijn.Dermalex Repair Psoriasis creme kan gebruikt worden op

Dermalex repair psoriasis 30gram koop je o.a bij