Curaplast sensitive vingerpleister 2x18cm 10 stuks  drogisterij

Curaplast sensitive vingerpleister 2x18cm 10 stuks

Het Curaplast sensitive vingerverband is door zijn vorm en het zachte, soepele materiaal uitstekend geschikt voor de verzorging van kleine vingerverwondingen. Het wondverband kan voor patiënten met gevoelige huid worden gebruikt, brengt slechts een gering risico op wondverkleving met zich mee en maakt een vrijwel pijnvrije verbandwissel mogelijk. Productkenmerken •Curaplast sensitive vingerverband •Voor het verzorgen van kleinere vingerverwondingen •Ideaal voor de gevoelige huid •Zacht, soepel materiaal •Lichte elasticiteit in de dwarsrichting •Goede aanpassing aan de lichaamscontouren •Netfolie over het wondkussen voor een gering wondverklevingsrisico •Pijnvrije verbandwissel •Kleur: huidkleuren •Dragervlies van 100% polyester •Wondkussen van viscose, polypropyleen/polyetheen•Netfolie van polyetheen •Met huidvriendelij

Curaplast sensitive vingerpleister 2x18cm 10 stuks koop je o.a bij