Cranmed forte - 7 dagen capsules 14caps  drogisterij

Cranmed forte - 7 dagen capsules 14caps

CranMed is een medisch hulpmiddel voor de behandeling van blaasproblemen. In de CranMed capsules zit de stof Proanthocyanidinen type A. Deze stof remt de hechting van de E. coli* aan de urinewegen en/of blaas waardoor de ontsteking verdwijnt. Deze stof is geschikt ter behandeling en voorkomt opnieuw infectie aan de urinewegen. Er zijn twee verschillende capsules ontwikkeld namelijk;- CranMed Forte - 7 dagen- CranMed Forte - 28 dagenDe CranMed Forte voor 7 dagen is een kuur voor de behandeling van blaasontsteking. Herken je één of meerdere symptomen van een blaasontsteking? Gebruik dan CranMed Forte 7 dagen.De CranMed Forte voor 28 dagen voorkomt terugkerende blaasontsteking. Dus heb je vaak last van een blaasontsteking, gebruik dan na de kuur van 7 dagen, de CranMed Forte 28 dagen.CranMed® 7 dagen kuur is speciaal ontwikkeld voor de behandeling van urineweginfecties (blaasontstek

Cranmed forte - 7 dagen capsules 14caps koop je o.a bij